Se her UNG og Ny jægere der er medlem af BJF.

Kim og Fie Eskildsen giver igen i år 2024 en NY eller UNG jæger mulighed for at deltage i en lodtrækning om  en Bukkejagt på Roligheden.

Jagten bliver en guided morgen og aften purch / anstand fra tårn.

Dato  19. eller 20 maj, afhængig af vejret. Bukkejagten er gratis. Er vi heldige at skyde en buk, kan kødet købes for 500,-.

Betingelser for at deltage.

1. Du skal være medlem af Billund Jagtforening.
  2. Du har akdrig skudt en Buk.
  3. Du har bestået Riffelprøven.
  4. Du har trænet på Frodeslund Riffelbanen om onsdagen, hvor BJF har banen åben.

På vegne af Kim og Fie / BJF bestyrelse

Haglbøssejagt hos Kim Eskildsen 30. november 2024

Jagt på roligheden billede.jpg

Parade fra 2023 ses herover.

Billund Jagtforening inviterer igen i år sine medlemmer til haglbøssejagt hos Kim og Fie Eskildsen i Okslund mellem Vorbasse og Hovborg.

Vi mødes på Roligheden Lørdag d. 30 november kl. 0830

Der er tale tale om en fuglejagt.  ( Ænder, Fasaner, Snepper )  . Forventet afskydning 50-60 stk. vildt

Dagens program:

Morgenmad kl. 08.30

Dernæst et par såter så en lille snack pause. Herefter fortsætter vimed jagten.

Til sidst afslutter vi med parade samt frokost.
 pris: 1.850,-/  per deltager inkl. Fie´s lækre forplejning. Der er 12 pladser efter først til mølle princip.

Vildtet tilfalder alle deltagere.

Tilmelding til Helge S. Jensen på tlf. 30134097

Meld jer til og få en spændende jagtdag på et meget vildtrigt terræn

Med venlig hilsen Jagtudvalget

Nyhedsoversigt

Kredsnyheder

Nyheder fra DJ

8. apr. 2024
Der blev vist flot hundearbejde ved SJD´s forårsmarprøver i weekenden d. 6 og 7 april 2024
18. mar. 2024
Orla Hansen er kredsens nye hovedbestyrelsesmedlem.
6. feb. 2024
Stort fremmøde til Jægerrådsmødet d. 5-2-2024 i Nyvest Centret. Over 80 af kredsens medlemmer var mødt frem. Orla Hansen Allinge, indstillet til nyt HB medlem, som afløser for Henrik Frost Rasmussen
29. dec. 2023
Der blev igen i år opmålt bornholmske guldbukke, ved Danmarks jægerforbunds trofæ opmåling d. 27 og 28 november 2023.
23. nov. 2023
Fin tilslutning og stor spørgelyst da kreds 8 Bornholm afholdt efterårsmøde om vildtforvaltning og jagttidsrevision
19. apr. 2024
Som jagttegnskursuslærer kan du nu tilbyde dine aspiranter et gratis førstehjælpskursus, særligt tilpasset jægernes behov.
19. apr. 2024
I år stiller vi skarpt på halgskydning, natur og nyjægerjagt. Find det møde der passer dig og din kalender.
19. apr. 2024
Så skete det igen: Et vildtkamera knipsede et billede af en vaskebjørn, denne gang så langt mod nord som på Mols. Naturstyrelsens folk rykkede hurtigt ud.
19. apr. 2024
En afgørelse, truffet af Rigspolitiet, går i rette med PAC's krav om destruktion af riffel fra dødsbo samt en tiltale mod jæger for ulovlig våbenbesiddelse.
18. apr. 2024
Har du som jæger tænkt dig at lave vildttiltag på reviret? Så husk at tale med din jagtudlejer først. Han skal nemlig anmelde dem før 26. april.